Çarşamba, Kasım 26, 2014

Orient-Institut Istanbul

Geçtiğimiz hafta çok mutluluk verici bir olay yaşadım. Aslında onurlandırıldım ve bu çok büyük bir gurur vesilesi...

Almanların İstanbul'da büyük bir araştırma enstitüsü var. Oldukça önemli ve ciddi bir yer. "Orient-Institut Istanbul" adı da. Koca bir kütüphanesi var. Bu kütüphane halka açık ve araştırma kütüphanesi.


Geçtiğimiz günlerde enstitünün müdürü ile bir yemekte birlikteydik, aramızda geçen sohbette beni tanıdığından bahsetti ve kitaplarımı enstitünün kütüphanesine koymak istediğinden.


















Hafta başında kitaplarım "Mardin/Güneş Ülkesi" ve "Sarayın Dehlizlerinde" ile birlikte enstitüye uğradım ve resmen kütüphaneye kayıtları yapıldı...


Orient-Institut Istanbul'un müdürü Prof. Dr. Raoul Motika'ya yakın ilgisi için sonsuz teşekkürler...

Mutluluk, onur, gurur... Bu duygular arasında gidip geliyorum...

Orient-Institut Istanbul

Susam Sokak 16-18, D. 8
34433 Cihangir  - İstanbul
Tel: 0212 293 60 67
Web: www.oiist.org

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails